2007. augusztus 9., csütörtök

Zilahon

Egy néhány napra a Szilágyságba jöttünk. Remélem, Erdei nagyapa nem használ Internetet, így itt megírhatom, hogy az Erdei család neki szánta azt a meglepetést, hogy mindennyian összegyűltek a tata születésnapját megünnepelni ezen a hétvégén... És ez nem is az akárhányadik, hanem a 90. születésnapja! Különben már 84 éves elmúlt, amikor a bemerítkezésére sor kerülhetett, Marosvásárhelyen. Nos, most a tágabb családtagok is mind eljöttek, őt köszönteni, Egrespatakon. (Nagyszüleink közül már csak ő él.)

Ma este Zilahon prédikáltam. Hogy mit, azt talán egy későbbi alkalommal majd bepötyögtetem... Megtörténhet, hogy a vasárnapot is Szilágyságban fogom tölteni.

Álljon itt egy érdekes kép. Ez a csacsit akkor láttam először, és hamar megbarátkoztunk...

3 megjegyzés:

Elekes József írta...

Hopssz... Végülis teljesen jogos...

üvdözlettel:
elekes joco

u.i.: tényleg kár hogy elmarad idén a LH, ámbár én mindössze 2-3-szor voltam, és akkor nagyon megérte.

Borzási István írta...

Jocó,
az idén sem marad el az LH. Minden évben meg fogjuk tartani. Az idénre eddig 28 család jelentkezett be.

Elekes József írta...

Közben értesültem róla hogy lesz.

Sajna nekem tényleg elmarad:
álláskeresés és egyéb adminisztrációs teendők miatt... Halaszthatatlan :((

Minden jót, sok áldást Vásárhelyre és Székelyföldre,
üdv:
j