2007. december 20., csütörtök

Előkészületek

Nem egyébre, hanem a karácsonyra.

Tegnapelőtt Nyomáton evangélizáltam. Egy nagy gyermeksereggel és egy kisebb felnőtt csoporttal találkoztam, tulajdon bérelt szállásunkon. A kályha jó szolgálatot tett, mert kinn nagyon hideg volt... Nyomáton 2008-ban beérhetnek az első gyümölcsök, ha az Úr akarja. Imádkozni kell értük. Különösen a férfiakért, akik hazajöttek Magyarországról, de csak feleségeik jöttek el az istentiszteletre...

Szerdán itthon tartottam bibliaórát. Az énekóra alatt elmentem Fábián Kareszhez (a videós barátomhoz) hogy installáljuk a tízes Pinacle-t, mert egyedül nem boldogultam vele... Köszi, Karesz!

Ma a polgármesteri hivatal balkonjáról énekeltünk az énekkarral négy karácsonyi éneket, amit szuperül kierősítettek... Ezt általában minden évben megismételjük, hívnak is, meg vállalkozunk is rá. Kezdetben még jött segítség Kolozsvárról (míg itthon volt Tóth Csaba), de az utóbbi években boldogulunk magunkban is. Volt, hogy a főtéren állítottak fel szinpadot, máskor a várban, de tavalytól a Polgármesteri Palota erkélye szolgáltatja a kántálás helyét. A tanácsteremben meleg volt, ahol megvárhattuk, amíg reánk is sor került. Jó alkalom ez kinyilvánítani a város előtt, hogy létezünk, és a megszületett (megfeszített!) Krisztust prédikáljuk. Dorin Florea polgármester meleg kézfogással köszönte részvételünket. Pedig, nem is érte mentünk oda...

2 megjegyzés:

Tóth Csaba írta...

Szerettem volna látni Betlehemnek csillagát, s hozni Uram elé aranyat, tömjént és mirhát. SZERETTEM VOLNA OTT LENNI (családommal együtt veletek kántálni)bölcsek seregében. Ó mondtad-e már: Jézusom, lakj az én szívemben.
U.I. Kívánunk sok boldog szülnapot, Isten gazdag áldását életedre, családodra és munkádra
Tóth Csaba és családja

Névtelen írta...

Nagyon szivesen. CSak majd legyen idod hasznalni is.